ápr
8

PÖRKÖLT MÁSKÉPP

| Szerző: Zsu The Host | 9:27 pm

Be kell hogy valljam, én csak 2 hónapja vállaltam a "főzök magamnak" prodzsektet... Ezelött melegétel rendeléssel ebédeltem.

Sose mondtam, hogy tudok főzni, leginkább, amikor mégis nekiálltam, azt mondtam: "kutyulok valamit", ezzel együtt őszintén szeretem és élvezem ezt a tevékenységet. Kigondolom, mit szeretnék ebédelni, megnyitom a böngészőt, beírom az étel nevét, és a megjelenő "választékból", a nekem tetszőt elkészítem...

Éppen ideje ennek a döntésnek, hiszen a főiskola elvégzése után dietetikusként szeretnék dolgozni.

Január utolsó hetében költöztem albérletbe.  Ekkor döntöttem, úgy, hogy mivel kiadásaim megszaporodtak, úgy próbálok spórolni, hogy a rendelést elhagyom, "Hadd főzzek ma magamnak" alapon.

Ma ismerőseim érdeklődtek, hogy boldogulok, az önálló életben. Amikor azt kérdezték, miket szoktam főzni, legnagyobb nyugalommal közöltem velük, hogy készítettem már  például virslipörköltet. Ezzel akkora megrökönyödést okoztam! Pedig a költözés után igen rövidre engedhettem csak a nadrágszíjat, a "húsból" csak a párizsit és a virslit "ismertem". Azt csak itthon terveztem el, hogy a hétvégére tojáspörköltet fogok készíteni...

Nállunk otthon, nem csak a hagyományos húsalapú pörköltet fogyasztottuk jóízűen.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsu-the-host.blog.hu/api/trackback/id/tr581905720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása